أخبار عاجلة

صديق طفولة مرتضى منصور يكشف فضائحه بالصوت والصورة | فيديو

كشف محسن حافظ الشهير بلقب شنخر فضائح مرتضى منصور فى فيديو صوت وصورة مؤكدا أنه صديق طفولته ومشددا أنه من أخرجه من قضية الجمل بعد ثورة يناير وأنه لم يمارس الملاكمة كما يدعى .

وفتح محسن حافظ المستشار القانوني السابق للنادي الزمالك الشهير بلقب شنخر النار على مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك المستشار مرتضى منصور قائلا انت من بدأت باقحام اسمي في اتهامات غير حقيقه لكني سأرد عليك في كل القنوات حتى قناه الاهلي.

وأضاف محسن حافظ خلال استضافته في برنامج ملك وكتابه المذاع على قناه الاهلي الفضائيه قائلا : انت عمرك ماكان ليك في الرياضه وتقول لعبت ملاكمه انت لو حد زقك بتقع على وشك.

وأضاف محسن حافظ انا الصندوق الأسود بتاعك انت بتسب وتشتم في الناس ومعاك مفيش قانون وانا عارف كل فضايحك وممكن اقول على كل حاجه تخصك .

وأضاف محسن حافظ حول قضيه نادي القرن كنت مسئول في نادي الزمالك وقت اعلان الاهلى بطل القرن الافريقي ولم تفعل اي شيء جاي دلوقتي عايز تعمل نفسك بطل بعد عشرين سنه.

وتابع محسن حافظ تصريحاته حول سبب رحيله من نادي الزمالك قائلا مرتضى ادعي انه اقالنى ، انا اللى رحلت بعدما طلب منى اقتحام غرفه المشورة في محكمة الجنايات فى قضيه الدفاع الجوي عشان اقولهم انتم مرتشين.

وأضاف حافظ انا اللي خرجت مرتضى منصور من موقعه الجمل في اعقاب ثورة 25 يناير ومستحيل اني اخرجه تانى من اى قضيه موضحا ان علاقته بمرتضى منصور تعود إلى ايام الجامعه قائلا طلب مني ادافع عنه في قضيه الصحفي محمد رجب في تلك الفترة.

واختتم محسن حافظ تصريحاته قائلا : انا من شبرا وكل الناس عارفه عني اني مش بخاف من حد وهو اولهم موضحا مرتضى منصور نسى نفسه كان آخره يمسك حديدة.

صديق طفولة مرتضى منصور يروى فضائحه

عن العب كوره

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

https://www.high-endrolex.com/37