أخبار عاجلة
أحمد فتحي

أحمد فتحي يتصدر “تويتر” .. بعد الأداء الذي قدمه أمام بيراميدز.. ومغردون: كل التحية والإحترام

شهاب طارق

شهاب طارق

دشن عدد من رواد موقع التواصل الإجتماعيتويتر” هاشتاج #أحمد_فتحي، بعد الأداء الجيد الذي قدمه مع الأهلي في مباراة الأمس أمام بيراميدز الذي سينتقل إليه في الفترة القادمة.

وتصدر الهاشتاج قائمة الأكثر تداولا عبر تويتر وجاءت التعليقات كالتالي: “كلمة حق لازم تتقال أحمد فتحي لاعب راجل” و”قاتل بكل ما أوتي من قوة علشان يحرم بيراميدز فريقه الجديد ويحرم نفسه من المشاركة ف إفريقيا !! أحمد فتحي النهارده دافع عن تيشيرت الأهلي مقابل مستقبله علشان يبقى أدى الأهلي 12 سنة من عمره! 12 سنة كلهم رجوله وتفاني واخلاص وبطولات” و”مينفعش نقول غير شكرا أحمد فتحي”.

وقال آخرون: “تخيل شعور أحمد فتحي وهو بيقاتل علشان يحرم فريقه الجديد وبالتالي يحرم نفسه من المشاركه في دوري أبطال إفريقيا بصراحة موقف صعب جدا ورغم أن فتحي إنتهى بالنسبه لي كأهلاوي إلا أن أداؤه النهارده يستحق كل التحية والإشادة بجد أحسن من كلاب الفلوس ليك كل التحية والتقدير يا#جوكر” و”كل التحية والإحترام ل أحمد فتحي لاعب النادي الأهلي اللي بذل كل ما في وسعه من جهد مع فريقه الحالي أمام فريقه القادم بيراميدز اللي هينتقل له نهاية الموسم للدرجة أنه أضاع منه نقطتين ممكن يكونوا سبب عدم مشاركتهم في دوري الأبطال الموسم القادم”.

وأضاف آخرين: “الإحترام والإحتراف أحمد فتحي…شكرا ع رجولتك” و”بغض النظر عن كل حاجة وأي حاجة وعن النقد اللي الناس بتنتقده ليا بس من باب إعطاء الحق لصاحبه شكرا أحمد فتحي على الأداء الرجولي ده مكان مش مكانه ومش بيكسل ولا بيدلع بيلعب كا عادته برجولة لاخر لحظة بالتوفيق ليك في اللي جاي واتمنى تاخد معانا افريقيا قبل ما تمشي”.

عن shehab shehab

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

https://www.high-endrolex.com/37